Temel Kurallar ve Kurallar

Bir zamanlar 'rulet' olarak anılacak olan canlı rulet, "küçük tekerlek" için küçücük bir Fransızcaya bağlı olarak adlandırılan bir kumar girişim video oyunudur. Bu yazı, esasları ve ayrıca bu video oyunu online rulet oyna  ilgili düzenlemeler ile ilgisi var. Video oyununda oyuncular, bankayı yalnızca tek bir numara ya da bir sayı seçimi, kırmızı ya da siyah tonlar ya da numaranın garip mi yoksa belki de sayılamayacağına karar verebilir. Bir başkanın sayısını ve gölgeyi belirlemek için bir krupiyer bir tekerleği bir eğitici rotada döndürür ve bundan sonra tekerleğin çevresinde dönen eğimli bir yuvarlak parça çevresinde diğer programda bir küre döndürür. Tur sonunda enerji ve tekerleğe ve ayrıca 37 (Fransız / Avrupa canlı ruletinde) ya da 38 (Amerikan canlı ruletinde) renklendirilmiş ve direksiyon üzerinde telefon numarası ceplerine giriyor.

 

Canlı rulet oyuncuları çeşitli bahis seçeneklerine sahiptir. Bahis oynamak isterse, küre kesinlikle inecek cebe uygun miktarı seçebilir veya tasarım üzerindeki yakınlıklarına göre küçük bir cep çeşidini seçebilirsiniz. 'Açık havada' banka oynamak isteyen oyuncular kesinlikle daha büyük pozisyonlu cep gruplarında (cep gölgesi) bankayı seçecek. Her türlü bahis için ödeme şansı olasılığına dayanır.

 

Canlı rulet masası, normalde, hem en uygun fiyatla hem de mümkün olan en yüksek bahisleri uygular ve bu düzenlemeler normal olarak tüm oyunların içerikleri için ve ayrıca her tur için "dış" bahisler için ayrı ayrı kullanılır. Canlı rulet tablolarındaki 'iç bahisler' için, bazı çevrimiçi kumarhaneler, oyuncuları masada farklılaştırmak için çok sayıda canlı renkte rulet masa çipini ayırmak için yararlanabilirler. Tedarikçi, "bahislere veda etmek" veya "rien ne v ar plus" ifadesinden önce oyuncular, bahis turunu direksiyon etrafında döndürdükçe konumlandırabilirler.

 

Kazanan bir sayı ve aynı zamanda gölge, canlı rulet tekerleği tarafından güçlü bir şekilde düşünülürse, tedarikçi kesinlikle canlı rulet masası tasarımında o özel numaraya bir dolly adı verilen bir kalem koyacaktır. Oyuncak masaya geldiğinde, hiçbir oyuncu bahisleri yerleştirip, bahisler toplamayabilir veya masadaki her türlü bahisleri ortadan kaldıramaz. Bayilik, elbette ki tüm çeşitli dökme bahislerini elle veya tırmıkla ayırdıktan ve ayrıca ödemenin her birini bir taraftan iç tarafın solunda, diğer taraftan da kazanan bahisten kuracaktır. Tedarikçi ödemeleri tamamladığında, kalem oyuncuların kazançlarını biriktirdiği tahtadan kurtulur ve aynı zamanda yeni bahisler de kazanır. Kazanan cips tahtada kalıyor.